Monday, March 23, 2009

My 'supposed' needs

Posted by austenfan at 3/23/2009 11:40:00 AM
As recommended by Bam. :)

Google "yourname(space)needs" then list down the search results.

Here goes mine:

1. Me needs a job.
  • Yeah, I do, when I graduate. hehe.
2. Me needs to do further research or at least edit their announcements.
  • Um, what announcements? haha
3. Me needs to assess and monitor future challenges and issues.
  • Come to think of it, this is kinda true.
4. Me needs to explain.
  • hahahaha.
5. Me needs to find a new franchise.
  • And i don't even have an 'old' franchise!
6. Me needs to either go back to science class or defend his position in public
  • What'd I do????
7. Me needs to have his head surgically removed from his arse.
  • Yep, they really hate me.
8. Me needs $20k per year to cover administration to serve our sailors.
  • This is getting weirder and weirder. :D
9. Me needs to take a long walk off a short dock.
  • Something tells me I shouldn't take this literally. hehe.
10. Me needs your help to defeat attempts to repeal LIFO access.
  • LIFO?!
______________________________

Feel free to grab this, if you like. :)

DISCLAIMER: The list came from Google search results. So, I hope I don't get sued for plagiarism or whatever, LOL.

5 comments:

Ron Centeno on March 23, 2009 at 12:27 PM said...

Me needs everything! We all need a lot of things austenfan. The list is never ending!

joel on March 23, 2009 at 2:06 PM said...

wah inunahan talaga ako eh no. haha

anyway, sure, we need a lot of things but, as opposed to what ron said, not to the point of needing everything. hehe. We should consciously limit it to what REALLY matters and to the things that are essential. Beyond that, it's luxury.

austenfan on March 23, 2009 at 2:36 PM said...

@joel: pwede mo naman gawin din eh. haha. i'm tagging you! :)

lunaticg on March 25, 2009 at 9:15 AM said...

Kakakakaka...
You really need a weird things? ("p)

Joebs vi Britannia on May 3, 2009 at 8:46 PM said...

Hahaha! i lol'd at the lifo thing. xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Quintessential Babble Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting Vector by Artshare